Atenció a les famílies i estudiants

Iddink revisa tots materials que inclou en la comanda, inclosos els ecoBooks, però, si al rebre la comanda, creus que algun d’ells no compleix amb els paràmetres de qualitat, disposes fins al 15 d’octubre per notificar-ho a Iddink que o bé, et canviaran el llibre per un de nou, o ho anotaran a la teva fitxa per tal que puguis retornar-lo sense problemes a final del curs.

Iddink té el servei d’atenció a famílies més gran de Catalunya

Què fer si tinc alguna incidència amb Iddink?

Comunicar la incidència entrant a la web d’Iddink de dues possibles formes:

1- Anant al “Meu compte”> “Comandes”>”Notificar incidència en una comanda.
2- Mitjançant el formulari de contacte.
Contactar amb el Servei d’Atenció a l’estudiant en el telèfon
902 565 411; compte perquè és un servei amb tarifes elevades que depenen del vostre operador telefònic.
Omplir el formulari a sota.
adha

Formulari de contacte

*camps obligatoris

Iddink Spain
Adreça:
Avda. de la Ribera, 11
08780 Pallejà (Barcelona)

E-mail:
info@iddink.es

Telèfon
902 565 411