Atenció a les famílies i estudiants
Iddink revisa tots materials que inclou en la comanda, inclosos els ecoBooks, però, si al rebre la comanda, creus que algun d’ells no compleix amb els paràmetres de qualitat, disposes fins al 30 de setembre per notificar-ho a Iddink que o bé et canviaran el llibre per un de nou, o ho anotaran a la teva fitxa per tal que puguis retornar-lo sense problemes a final del curs.
Iddink té el servei d’atenció a famílies més gran de Catalunya
Què fer si tinc alguna incidència amb Iddink?
Comunicar la incidència entrant a la web d’Iddink de dues possibles formes:
|
Contactar amb el Servei d’Atenció a l’estudiant escrivint un mail a info@iddink.cat. |
Omplir el formulari a sota |
Formulari de contacte
Iddink Spain
Adreça:
Avda. de la Ribera, 11
08780 Pallejà (Barcelona)
E-mail:
info@iddink.es
Telèfon
93 238 88 33
08349 Cabrera de Mar
Telèfon: 937590099
eMail: a8014887@xtec.cat